EP CARE
Service in garantie si
suport tehnic
Oriunde si oricand

PRODUS
- DESIGN INTELIGENT DE PRODUS PENTRU O REPARARE SIMPLA
- TEHNOLOGIA LI-ION REDUCE COSTURILE DE INTRETINERE

PLATFORMA
- SERVICIU ONLINE 24/7 PENTRU A FACILITA PROCESUL DE RECLAMARE IN GARANTIE
- ARHIVA DE DOCUMENTE BINE ORGANIZATA PENTRU RECUPERAREA USORA

DEALERI
- ECHIPA LOCALA DE SERVICII PENTRU COMUNICARE DIRECTA
INTRODUCERE
Sistemul EP Care se ocupa de toate solicitarile dumneavoastra de service post-vanzare cu produsele noastre inteligente, platforma online eficienta si tehnicieni profesionisti. Acoperim toate necesitatile, de la asistenta tehnica, furnizare de piese de schimb la preturi accesibile, service in garantie si instruire post-vanzare.
Tehnicienii echipei EP Care ofera servicii post-vanzare localizate si cu raspuns rapid pentru toti dealerii EP, prin platforma EP Care sau offline. Cu sistemul EP Care, oferim dealerilor EP o gama completa de acoperire si asistenta tehnica.
CU CE TE POATE AJUTA EP-CARE?
LIVRARE PIESE DE SCHIMB
EP furnizeaza piese de schimb, de buna calitate, la costuri reduse. Toate piesele de schimb sunt listate dupa numarul de serie si după numele produselor in sistemul EP Care pentru un acces usor. Dealerii pot comanda direct piese de schimb prin intermediul EP Care. Echipa noastra EP Care ofera o livrare rapida si fiabila a pieselor de schimb, la discretia clientilor.


DOCUMENT CENTRE
Pe platforma EP Care, puteti accesa usor si rapid toate materialele post-vanzare aranjate dupa modelul de transpalet în Document Center, permitandu-va sa descarcati urmatoarele categorii de fisiere pentru a va stoca cunostintele tehnice despre transpaletii dumneavoastra:
- Coduri comune de eroare a utilajului/bateriei și solutiile corespunzatoare bazate pe Zapi sau Curtis
- Documente tehnice: scheme de circuit, diagrame hidraulice, videoclipuri de suport tehnic etc
- Materiale post-vanzare: manuale de piese, manuale de operare, liste de piese recomandate etc
TELEMATICS SUPORT
Echipa EP Care va poate sprijini, de asemenea, prin intermediul telematicii EP, trimitand informatii de date catre telefonul dvs. mobil sau PC pe:
- Localizarea transpaletului in timp real
- Rapoarte de utilizare a transpaletilor si diagnosticare
- Analiza starii bateriei Li-ion
- Actualizari privind inregistrarea accesului cu cardul
In acest fel, serviciul post-vanzare va fi proactiv si eficienta este mult imbunatatita.


SERVICII SIMPLE
Cu sistemul EP Care, toate nevoile dumneavoastra de intretinere a transpaletilor pot fi indeplinite pur si simplu prin urmatoarele servicii:
- Tutorial de intretinere: videoclipuri ghidate de intretinere despre schimbarea rotilor, calibrarea potentiometrului de directie, intretinerea bateriei, etc
- Revendicare expresa in garantie: EP Care ofera reglementari rezonabile si flexibile in cadrul garantiei si se concentreaza pe nevoile clientilor.
- Instruiri post-vanzare: Tehnicienii vor gazdui cursuri post-vanzare online sau offline pentru a va dota cu mai multe cunostinte despre transpalet si baterie.